Magento 2 – opis platformy i jej możliwości

Ten artykuł został podzielony na dwie części. W pierwszej wyjaśniamy, czym jest platforma Magento 2, natomiast w drugiej – skupiamy się na oferowanych przez nią korzyściach. Jeśli jesteś zainteresowany informacjami dotyczącymi tego rozwiązania, zapraszamy do lektury. 

Krótki opis platformy Magento 2

Należy do najpopularniejszych rozwiązań na świecie wykorzystywanych przez firmy, które są nastawione na dynamiczny wzrost lub umacnianie pozycji w Internecie. Mowa o Magento 2, czyli zaawansowanej platformie e-commerce oferującej szereg możliwości i dla właścicieli e-biznesów, i dla ich klientów. By móc czerpać z tych wszystkich korzyści, można powierzyć jej wdrożenie i integrację z zewnętrznymi systemami komuś, kto rzeczywiście wie, jak zrobić to dobrze. Można zatem w tym miejscu pomyśleć nad rozpoczęciem współpracy z agencją interaktywną będącą oficjalnym Partnerem Magento i mającą doświadczenie w realizacji takich projektów.

Wybór podmiotów świadczących usługi z zakresu wdrożenia oraz migracji jest imponujący, a co za tym idzie – podjęcie decyzji o współpracy nie jest łatwym zadaniem. Dlatego warto dać sobie czas na znalezienie odpowiedniego partnera do współpracy poprzez uważną analizę i ocenę oferty, portfolio oraz doświadczenia każdego z nich. Dobrym pomysłem może okazać się skontaktowanie bezpośrednio z wybraną agencją i sprawdzenie, czy sposób komunikacji oraz pomysł na wspólne działanie wpisują się w specyfikę i oczekiwania prowadzonej firmy. 

Możliwości, które oferuje platforma Magento 

Rozwińmy jednak możliwości platformy Magento, gdyż to między innymi od nich zależne są dynamika i skuteczność rozwoju internetowego sklepu. To rozwiązanie często spotyka się w towarzystwie zwrotu takiego jak nieograniczone możliwości. Rzeczywiście, Magento to duża elastyczność i funkcjonalność. Ale co to dokładnie oznacza dla właścicieli e-biznesów? By móc spełniać potrzeby swoich odbiorców oraz realizować przyjęte cele, przedsiębiorcy potrzebują rozwiązania nowoczesnego, czyli dostosowanego do realiów rynku. I właśnie tu z pomocą przychodzi im Magento, które:

  • Zapewnia większe bezpieczeństwo i wydajność witryny. 
  • Dostosowuje się do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. 
  • Pozwala klientom na wygodne zakupy i dostarcza im lepsze doświadczenia w trakcie korzystania ze strony. 
  • Umożliwia sprzedawcom sprawną autoryzację nowych zamówień. 
  • Ułatwia spełnianie wymagań związanych z SEO. 
  • Sprzyja wprowadzaniu funkcjonalności skrojonych na miarę potrzeb firm i odbiorców, na przykład z zakresu marketingu i obsługi klienta. 

A to jeszcze nie wszystko!

Materiał przygotowany na podstawie advox.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *